reklama

Voliči sa hanbia za Fica

Posledných niekoľko dní robím kampaň na Orave v uliciach medzi ľuďmi. Absolvoval som veľa rozhovorov, stretnutí. Odhadujem, že okolo cca 10 % ľudí sa priznalo, že volilo Fica či stranu SMER.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Buď sa stala niekde chyba, alebo voliči Fica klamú a hanbia sa priznať komu skutočne dajú svoj hlas.

Prečo potom volia Fica, keď sa za neho hanbia? Tu mi napadá len jedno vysvetlenie. Majú z toho nejaký osoh. Áno, keď si pozrieme, koľko úradníkov sa mení po voľbách, tak je každému jasné, že sa nevyberá podľa odbornosti ale stranického trička. A úradník, ktorí sedí na teplom miestečku rád pomôže rodinným príslušníkom, kamarátom. Tí nemajú potom dôvod voliť niekoho iného, lebo už také výhody nemusia mať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by sa niekto otvorene priznal k takémuto konaniu, tak by sa musel konfrontovať s vlastným sebectvom a egoizmom. Lebo za svoju “výhodu” predali hlas politikom, ktorí ničia našu krajinu. Preto sa im zdá lepšie mlčať, alebo nehovoriť pravdu.

Naše hnutie OĽaNO a hnutie NOVA spísalo Zmluvu so Slovenskom. V 17-tom bode sa zaväzujeme, že budeme presadzovať profesionálnu verejnú správu. Tak sa zabráni vzniku klientelizmu a úradníci sa budú vyberať skutočne podľa svojich kvalít.

Bol som veľmi prekvapený, keď mi jeden podnikateľ telefonoval a povedal mi, že sa hanbí, že bol niekedy súčasťou Smeru. Ďalej dodal, že ruší členstvo v tejto strane. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dá sa pohnúť aj svedomím starších ľudí. Potešilo ma, keď som cestoval s dvoma babkami. Priznali sa, že volia Smer. Aj celé ich rodiny. Po zhruba 20 minútach rozhovoru zmenili názor s tým, že Smer už nikdy voliť nebudú. Jedna z nich dokonca povedala, že veľmi ľutuje,že sa dala oklamať.

Ale stretol som sa aj s inými prípadmi.

Dozvedel som sa, že Mečiar a Slota boli najlepší politici. Jeden starší ujo mi do očí tvrdil, že urobili toho najviac pre Slovensko. A že aj Fico teraz robí všetko preto, aby sa ľudia mali dobre. Ujovi skutočne nedošlo, že Fico si zabezpečuje len seba a svojich ľudí. Pomaly nie je dňa, aby sa neukázala nejaká kauza, alebo okrádačka, v ktorej si niekto dobre pomastil vrecká. A obyčajní ľudia to veru neboli a ani nebudú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo mi toho uja ľúto. On bol skalopevne presvedčený, že je pravda, to čo mi vykladá. Nemalo zmysel s ním ďalej diskutovať. Treba mu uznať jedno, že bol čestný a priznal, koho volil. Na druhej strane sa pýtam: Ako môže človek žiť v toľkom klamstve?

Veľmi ma zaráža reakcia voličov Smeru, keď mi vravia: „a čo, keď kradnú veď kradnú všetci"... a tiež, že mnohí z nich sú agresívni a nadávajú...Ja vám nadávať nebudem. Vydržte to so mnou, dal som si predsavzatie, že do volieb čo najviac ľuďom sa budem snažiť povedať pravdu.


Milan Kuriak

 

Ak chcete, článok môžete podporiť aj cez vybralisme.sk

Milan Kuriak

Milan Kuriak

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som otcom veľkej rodiny. Pochádzam z 9 deti a chránim práva rodín a detí. Ako podnikateľovi mi záleží, aby podnikatelia mali viac pomoci od štátu a viac úcty. Pôsobenie v politike beriem ako poslanie a službu blížnym. Milujem Slovensko a záleží mi na ňom. Kandidujem za politické hnutie OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti, pod číslom 19. Nájdete ma aj na facebooku. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu